Monday, January 24, 2011

Boring 'Time'


Heelloo babee ;) trima kasih sebab baca .. *bangga .. hoho .. ape yg menarik harini ? eemm nothing kott .. harini hari berangan sedunia laahh .. hahha .. actually sblum pg tsyen ni saje je lah webcam skajap .. lama tk webcam *rindu ;) .. dkt sek tadi ? semua ok tapi KH sangat membosan kan sebab cikgu yang ajar tu boleh blaa .. haha .. nama ?? teeettt .. mana boleh tau .. nak kena private .. *jahat kan :p .. knapa ckp dia boleh bla ? hahaha baru 1 langkah masuk bilik kh je dah tergelak mcm apa dngan umie syg dan bella syg .. bukan tk faham dia ajar tapi entah lah disbb kan dia pnya g*** kott .. apa tu g*** ? faham2 jelahh .. malas nk ckp .. dan lagi satu kalau dia marah pehh memang tak menakutkan  langsung .. marah smbil senyum ?? apa tuuu .. mana lah budak2 tk takut .. tak siap kerja dia pun dia boleh ketawa .. haha .. tapi sorryy eaaa aku homework tk pernah tk siap dngan sengaja . *perasan skejap .. back to the story  .. tapi harini balik skolah je terus hilang mood .. knapa ? haa adelah sorang budak ni kaannn .... satu hari tk cari pasal tak bolehhh .. dahh geram hamik kau off jelah hp .. senang kan ;) tnggu malam nanti mesty banyak miscal dngan msg .. ahhh lantak kau lahh .. penat layan kauu .. hoho .. tapi masih ada rasa bersalahh .. ahh wateverr lahh .. k -the end-

4 comments:

niEnA loVeXD said...

cye cuke20x., ex cpe arh nih .,

Miss Yana said...

ex sape lah nii ?? pe maksudd kauu ??

AKO @ retna said...

yana,

big HUGS for you...

;-)

Miss Yana said...

kak retna .. we miss youu sngat2 lahh :DD

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates