Sunday, January 23, 2011

Budak 'HOT'

hello Babee .. how're you ??
Harini , ada budak perasan HOT .. Tettttt .. tak pernah ku jumpa org seperti dia ..
konon "hot lahh tuu" .. nak perasan pun jangan lah dkat dpan akuu sygg .. ingat aku tk kenal latar blakang kau tu ?? depan ckp lain blakang ckp lain .. wahhwahh sedap2 kau je nk kutuk semua org ..
smua org kau tk suka , smua org kau nk kutuk .. ntah2 aku pun kena skali kott.. so what ?? tapi tolong lah tak payah nak dpan laki cover cun . ha tapi tk de laki ,, haa mik kau *dusshh !!  .. be yourself lah syggg .. org pun makin lama makin benci kau .. sedar lah diri tu skit .. tahun ni kau nk ambil exam kann .. taubat lahh sikit .. jaga mulut dngan bahasa kau tuu .. lpas tu smua bf org nk ambil apesall .. ya allahh .. pelik nye lahh kawan aku sorang ni .. mcm tk de laki laiinn pulakk .. nanti aku cari kan kau laki yg sesuai untuk kau ea *penyanyi jalanan paling sesuai .. opoocoott .. terlepass *dengan sengaja semata mata nk sedar kan kauu  .. aku tau kau hari2  baca entry aku kan .. trima kasih follow blog akuu babe .. hahah .. kalau tak puas hati dengan siapa2 , cakap depan2 ok ;) jangan kutk2 org ..  *behave yourself and be who you're <3


0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates