Sunday, April 03, 2011

Hari Sakit Hati Sedunia


NOT IN MOOD ! PLEASE DONT DISTURB ME !! 
siapa kau nak paksa2 aku haa. kau cakap mcm tu siapa tak marah . dengan aku jngn nak mengada2 lah . aku tk suke org mcm tuh. geli sial. ingat aku ape . please lah ea . lau nk aku tlng ah change your antitude tu . geli aiak aku . grrr . aku tk sedesprate tu lahh ngenggg ..serabai sia kau . lpas tu bile aku dah marah nak off handphone plak . apee sehh mcm tuu.. salah kau lpastu nak buat muke plak ngan aku . ee tolong lah . aku tak layan ok org mcm tu . kalau nak perempuan yg mcm tu , cari lah org lain . i don't care . ouuchh dah2 kau buat aku aku pun boleh buat . asal plak tk boleh kan . kau tk ada kuasa pun . 

sorry lah kpada sesiapa yg tak faham sengaja strikethrough tulisan tu . kalau faham tu , faham lah . huh seriusy memang tk de mood langsung . hati tak ada ubat nye kalau tk diubat . walau pun tk de mood, malas nk buat muka . buang masa je kan . buat apa nk buat muka sbb kau . biarlah hanya tuhan saje yg tahu . 

p/s: aku bukan cakap blakang . tapi aku tahan dengan prangai kau . saje lepas gram dekat sni . lega sikit rasa ;) 

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates