Tuesday, May 31, 2011

Wbcam Skype

So today is Tuesday , 31.May.2011 . Masih lagi school holidays . Lama lagi wooo . Buat ape je ? hurm tkde bende buat . Online , chatting, webcam , tu jelah yg boleh buat . Haha and dah 2 hari beturut turut webcam dengn Mr.H . dia tu happening n sporting sngt2 . ni pun ats permintaan dia suruh update pasal dia . kenapa? Entah buang tebiat kot . Kite bebual kosong je . dia tanya mcm2 . dialog nye berbunyi seperti berikut :

(Sambil Webcam dekat skype)

Mr.H : Yana , D**** nak tnye sikit bole? 
Saya : Ape bende ? 
Mr.H : Yana ni jenis permpuan mcm mana ?
Saya : Mcm tu lah . ade mulut , ade mata ada anggota badan . haha . asal tnye ?
Mr.H : ckp lah betol2 . nak tahu jea . 
Saya : Actually yana ni cerewet kod . tpi yana baik . haha c(:
Mr.H : Buuekk c(: perasan sendiri . piiLa . haha . ade lah jugak baik nye . and yana cerewet mcm mana tu ??
Saya : Macam2 e.g pasal makan , tempat penginapan . hurmm tu memng cerewet sngt2 . 
Mr.H : Ok faham2 . Nak tnye lagi bole ?
Saya : Ape lagi ? tdi kate skit ke ? hehe ape dye ? tnye lah bpe bnyak nak .
Mr.H : Mak yana mesti cun kann . hehe 
Saya : Ewah2 . haha kenapa ?
Mr.H : Sbb anak dia cun msti lah ikut mak kan . 
Saya : *dalam hati ckp ni kalau mak aku dengr mesti kembang . haha*Thank you ;) oh  agaknye kodd . nape.
Mr.H : Saje tnye ;) nak tnye lagi bole ?
Saya : tk yah mintak permission lah , tnye je ..
Mr.H : betol ? 
Saya : yeee ;)
Mr.H : Ok . Yana suka lelaki mcm mane ? 
Saya : Hensem mcm Kim Hyung Joong , hati yang baik , suci dan ikhlas . 
Mr.H : Wahhh dasyatt .. nak hensem mcm tu pg korea lah cri . kat sini rmai "abang penyet" . hahaha .
Saya : Ala tk semesti nye kan . haha tunggu yana kaya . nnti yana bwk d**** pg Korea . 
Mr.H : Haha . okok nak tuntut nnti . D**** ingt smpai mati c(:
Saya : Kan yana ckp , kalau yana kaya . 
Mr.H : tadah tngn cepat . nak doa . Ya Allah ya tuhanku , kau kaya kan lah Yana dengan hati dan Wang yg halal . aminnn *lpastu dia betol kan rmbut*
Saya : AMinnnn. power ayt kau . haha . *tarik rmbut baru tahu* Ok lah yana nak out lah . nak kluar nihh .
Mr.H : ok yana . bye Take cre . mudah mudahan D**** bleh jdi lelaki mcm yana tu . Bahahahahhahaha .
Saya : perrgghh . hahahahahah ok bye . ;)

*dalam hati ckp : Encik E , jgn jealous . heehe . kite kwn je , and Mr.H , Puas ? dah update pasal kau kan . dah lpas ni jgn mintak bukan2 c(: penat tau !  ;DD *

-The End-


2 comments:

ShaifulSykes said...

kalau dielah terbaik utk yana....its okay :)

Ako Retna said...

ooo x moh skype ngan kita pongg..... majoksss arr camni... :p

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates