Monday, May 02, 2011

Hi-Tea Usahanita



24.04.2011 ada English Hi-Tea@Mutiara Hotel Johor Bahru . start pkul 2ptg smpai 6.30ptg. Errm seronok tak? eah of course lahh best , semua kena dressing tema English . Aku Dressing Mcm mana ? hahah lari tema kot :p sbb kita org last minute baru nk pegi . nk pkai bju ape pun tk tau , so bngun pagi baru lah terhegen hegeh nk cari . grrr. menyusah kan . tapi nasib baik ada bju yg ala2 English . errmm entah pada mata aku lah . kalau korang tk tau lah lari ke tk , hoho . aku dngn family aku duduk 1 table dngn kwn2 mak aku , err dah lah blakang . kena ikut number , isshh2 . ksian . kite ada dpt hadiah jugak , memang semua dpt . ok korang tngok lah gmbr nye sndri. :



Ni Family Yana ;) Meraka Sporting ;D

Sbenarnya bnyak lagi gmbr . tpi tk sempat nk msuk kan , ni jelah yg sempat . ;) 
-The End-

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates